emzirmek mi emzirmemek mi? Iste butun mes’ele bu!

Basliga bakmayin, tabii ki emzirmek! Meme baslarim 15 gundur beni tepindirecek kadar yara olsa da ben yine de emzirmek diyecegim. Ama kardesim ne aciymis bu gecmek bilmiyor bir turlu.

Denemedigim krem, ointment, gogus pompasi, gogus basligi kalmadi..

Neler mi kullaniyorum? Buyrun:

Philips Avent Nipple Protector ( philips avent silikon gogus kalkani)

Nuk Nipple silicone shell (nuk silikon gogus kalkani)

Tommy Tippie Electronic Breast Pump (tommy tippie elektrikli gogus pompasi)

Product Image

Medela manuel breast pump (medela manuel gogus pompasi)

Lansiloh Lanolin breast cream

Kamillosan Ointment nipple cream

Kamillosan chamomile ointment

Bepanthen Ointment

Bepanthen Ointment

Buyuklerden aldigim tavsiyeler:

Lahanayi kaynat gogsune yapistir

Tahin yagi

Zeytinyagi…….

Bu liste daha uzar gider ama benim goguslerimin acisi nedense gecmiyor. Hala yara ve hala emzirirken beni aglatiyor, tepindiriyor.

Bir de bunun ustune oglum sag gogsumu red etmeye baslamasin mi? Olacak sey degil! Savasiyoruz resmen 🙂 Ebeye gidip sordum. Dedigi bebegin alternetifi yok gogsune bastirip zorla da olsa vericeksin. Sakin mama verme ! dedi….

Sagmaya calismak da ayri bir is tabii. Aldigim 2 adet pompa var elimde. Sirayla ikisini de deniyorum. Sagiyorum. Elektirikli olan Tommy tippi’nin ki ben de pek ise yaramadi. Bosuna o paralari vermeye gerek yok. Manuel olan Medela’nin ki cok daha iyi. Keske basindan onu alsaymisim.

Oglumla direniyoruz karsilikli! 🙂

Bakalim bu savasin sonunda kim galip gelicek?

Benim inatci kucuk oglum mu? Yoksa ac kalmasi pahasina mama vermemeye kararli olan ben mi?

Simdilik sevgiyle kalin…

Hastanede telefonla cekildi..

Onerisi olanlar varsa cekinmesin yazsin her turlu oneriye acigim..

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to emzirmek mi emzirmemek mi? Iste butun mes’ele bu!

  1. neval dedi ki:

    sevgili banu ilk çocukta pes edip mamaya başlamıştım ama şimdi bakıyorum çevremdeki yeni anneler sebat ediyorlar ve bebiş dirense de sonra aç kalınca emmeye devam ediyor. savaşında başarılar
    siteni ekledim, burada da takipteyim seni ama orayı tamamen mi bıraktın ?

Bir Cevap Yazın

